ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Строителство

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Възраждането на една отминала идея - S bahn (идеи за алтернативен транспорт)
witch_honor написа на 12.07.2009 г.:
Професионално не се занимавам с транспортно планиране, но имам над 10 години прекарани в изучаване на метросистемите по света, практиките на решаване на общите транспортни задачи и урбанистиката и градоустройството като цяло.

crusader написа на 12.07.2009 г.:
цитат от изказване на smilodont от 22:22 / 12.07.2009 г.:
Не ,даже и не го ползвам.
Не питам теб

smilodont написа на 12.07.2009 г.:
Не ,даже и не го ползвам.

crusader написа на 12.07.2009 г.:
цитат от изказване на witch_honor от 22:12 / 12.07.2009 г.:
Защо сметна, че се опитвам да доказвам колко съм умен? За какво ми е да доказвам това, точно тук и точно пред вас? На който съм имал да го доказвам, съм го доказал...Разучавал съм Пловдив достатъчно, за да мога да изкажа мнение относно транспортната му система и наличната инфраструктура...Това че някаква уличка носи титлата булевард не я прави такава. Половината "булеварди" на София също нямат нищо общо със стандартите в световен мащаб... И точно това е проблема на града, но сега се инвестира в рингове и градски магистрали, които да отклонят трафика от тесните улици и да запазят поносими нивата на задръстванията и замърсяването; както и да спестят транзитният трафик през центъра, от който Пловдив си пати, понеже града е устроен така, че няма възможност за вписване на повече от един ринг в територията на компактния град.Тези, които отричат идеята не показват аргументации СРЕЩУ изграждането на метрополитен, а използват същите аргументи, заради които Ямбол вече 20-30 години е с изградени стълбове и частично опъната КМ, но без тролейбусен превоз. Аргумента, който е бил използван е: "Не ни трябва такова нещо. Много е скъпо и няма да е изгодно!". Това не е аргумент. Масовите инвестиции в транспорта се възвръщат, когато се инвестира в статични системи, каквито са метрополитените и извънуличните релсови превози, защото най-скъпата част от една такава инвестиция са тунелите и инфраструктурата, които са защитени и се охраняват, докато стойността за подвижен състав и цената на експлоатацията е нищожна, предвид сумарните приходи и печалбата, така че в крайна сметка инвестицията се възвръща сравнително бързо...Освен това, както казах, Пловдив е град със сравнително високи нива на урбанизация в компактния град и няма много място за развитие на широки транспортни системи. Наземните транспортни системи в град с прогресивно нарастваща територия и население и съсс здрави агломерационни връзки, като Пловдив, трябва да са ВТОРОСТЕПННИ, а ПЪРВОСТЕПЕННАТА да се остави за метрополитен или друг извънуличен релсов електротранспорт.Ако това не се направи, в последствие пропускът вводи до сериозни задръствания, неефктивност на транспортната система, срив в комуникацията между отделните комплекси на града и прогресивно увеличаване на дела на автомобилния трафик в общата транспортна ссистема на града, което допълнително засилва транспортните проблеми...И ако това не ти харесва (защото София явно ти е болна тема), давам пример с Варна. В техния ОУП са заложени две трасета за извънуличен релсов електротранспорт, като много експерти предлагат той директно да се планира като метрополитен. Датата за евентуалното му пускане в експлоатация е 2030, а дата на започване на строителни работи по първи лот се обяявява към 2015-2018...Това надявам се доказва достатъчно категорично, че метрото не е някаква управленска прищявка или парадиране...
Само един въпрос,ти с обществен транспорт ли се занимаваш?В смисъл това ли ти е работата?

witch_honor написа на 12.07.2009 г.:
Защо сметна, че се опитвам да доказвам колко съм умен? За какво ми е да доказвам това, точно тук и точно пред вас? На който съм имал да го доказвам, съм го доказал...Разучавал съм Пловдив достатъчно, за да мога да изкажа мнение относно транспортната му система и наличната инфраструктура...Това че някаква уличка носи титлата булевард не я прави такава. Половината "булеварди" на София също нямат нищо общо със стандартите в световен мащаб... И точно това е проблема на града, но сега се инвестира в рингове и градски магистрали, които да отклонят трафика от тесните улици и да запазят поносими нивата на задръстванията и замърсяването; както и да спестят транзитният трафик през центъра, от който Пловдив си пати, понеже града е устроен така, че няма възможност за вписване на повече от един ринг в територията на компактния град.Тези, които отричат идеята не показват аргументации СРЕЩУ изграждането на метрополитен, а използват същите аргументи, заради които Ямбол вече 20-30 години е с изградени стълбове и частично опъната КМ, но без тролейбусен превоз. Аргумента, който е бил използван е: "Не ни трябва такова нещо. Много е скъпо и няма да е изгодно!". Това не е аргумент. Масовите инвестиции в транспорта се възвръщат, когато се инвестира в статични системи, каквито са метрополитените и извънуличните релсови превози, защото най-скъпата част от една такава инвестиция са тунелите и инфраструктурата, които са защитени и се охраняват, докато стойността за подвижен състав и цената на експлоатацията е нищожна, предвид сумарните приходи и печалбата, така че в крайна сметка инвестицията се възвръща сравнително бързо...Освен това, както казах, Пловдив е град със сравнително високи нива на урбанизация в компактния град и няма много място за развитие на широки транспортни системи. Наземните транспортни системи в град с прогресивно нарастваща територия и население и съсс здрави агломерационни връзки, като Пловдив, трябва да са ВТОРОСТЕПННИ, а ПЪРВОСТЕПЕННАТА да се остави за метрополитен или друг извънуличен релсов електротранспорт.Ако това не се направи, в последствие пропускът вводи до сериозни задръствания, неефктивност на транспортната система, срив в комуникацията между отделните комплекси на града и прогресивно увеличаване на дела на автомобилния трафик в общата транспортна ссистема на града, което допълнително засилва транспортните проблеми...И ако това не ти харесва (защото София явно ти е болна тема), давам пример с Варна. В техния ОУП са заложени две трасета за извънуличен релсов електротранспорт, като много експерти предлагат той директно да се планира като метрополитен. Датата за евентуалното му пускане в експлоатация е 2030, а дата на започване на строителни работи по първи лот се обяявява към 2015-2018...Това надявам се доказва достатъчно категорично, че метрото не е някаква управленска прищявка или парадиране...

smilodont написа на 12.07.2009 г.:
цитат от изказване на witch_honor от 21:40 / 11.07.2009 г.:
Това, че съм от София не означава абсолютно нищо.Никъде няма закон, който да забранява да се интересуваш от транспорта в другите градове, ако има - поправи ме.Коментара ми "Жаалка работа" не се отнасяше по никакъв начин към Пловдив, а към неподходящияя манталитет, който ти и компания манифестирате по отношение на собствения си град.За да е ясно ще нахрърлям повторно някои неща:[color=red]1) НАЦИОНАЛНАТА Ж.П. МРЕЖА НЕ Е ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ![/color]2) Наличието на ж.п. линии в ядрото на града не означава, че може да се ползват за налагането на градски транспорт;3) Ж.П. линиите, бидейки част от националната ж.п. мрежа не могат да се използват регулярен релсов транспорт със самостоятелно разписание, защото трябва да се регулира с нацционалното разписание на БДЖ;4) Ако БДЖ-Пловдив създаде разписание за зонални превози (пример София-Банкя;София-Перник, София - Елин Пелин), които да обслужват агломерациите без да пречат на разписанието на останалия НАЦИОНАЛЕН ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ПРЕВОЗ, тогава тези линии могат да се ползват като градска железница, но не и градски транспорт;5) Голям град без извънуличен транспорт (релсов, бидейки най-ефективен в извънулични условия) е обречен на транспортен ад. Когато в Пловдив е решено да няма трамваи, никой не е предполагал ж.к. Тракия и населението й...По същото време в Ямбол се премахва трамвая, защото е безполезен (да, в Ямбол е имало конене трамвай, дълъг цели 250 метра);6) Метрото е единственият извънуличен транспорт, който не затормозява градската среда (автономни трасета, естекади(само понякога се налагат), заемане на пространство, изолирано е от преминаващ пешеходци, уличния трафик, климатични и други странични условия); повиваша стойността на жилищата и наемите за търговски площи в района, облагородява районите, през които премине (Пример: МС "Обеля". През 2003 г. станцията беше на средата на нищото в една ливада, в момента около нея изниква търговски компллекс, задоволяващ нуждите на населението в пешеходна достъпност); превозва огормен брой хора за отрицателно време и връща 100 от приходите в Общината, поради фиксираната си същност...Така че - апеелирам към по-сериозно отношение спрямо дискусията, аргументираност и прекратяване на жалките опити за конфронтация, защото едно е да изложиш фактите (такива, каквито са), друго е да си покажеш комплексите...
Нямам нищо против за това че си от София ,но когато решиш да даваш акьл как да се устрой един град то пьрвото нещо което трябва да направиш е да го разучиш а не да обесняваш че в града ни е имало само един болевард . И после казваш че аз не сьм приемал чуждо мнение , а защо мислиш че ти си по умен от всички който отричат тази идея.Сам казваш че от центьра на градьт до единия му край си отишьл за 15 минути ти за колко предлагаш че можеш да се предвижиш с твоя транспорт дето го предлагаш .Или се опитваш просто до си пишеш по фороми .

fly_energy написа на 12.07.2009 г.:
Аз искам да кажа, че може да се поспори за състоянието автобусите. Съгласен съм, че BMC-тата са замазване на очите, но все пак са нови и чистички. Но в момента 2 линии на Хебрус бус са изцяло обновени (с изключение на 1-2 коли), а както предполагам вече знаете, през есента ще бъдат подновени колите по още две линии - 12 и 4. Също така тролейте, които изцяло обслужват 3 и частично други линии, може да не са нови, но са доста запазени. От друга страна мога да кажа, че автобусите на фирма "Грация - Ваня Симеонова" са под всякаква критика. Да поясня, става въпрос за линиите 1, 20, 22, 66 (предимно кафяви рейсове). Предполагам, знаете за скорошните инциденти с тяхна линия.

witch_honor написа на 11.07.2009 г.:
Това, че съм от София не означава абсолютно нищо.Никъде няма закон, който да забранява да се интересуваш от транспорта в другите градове, ако има - поправи ме.Коментара ми "Жаалка работа" не се отнасяше по никакъв начин към Пловдив, а към неподходящияя манталитет, който ти и компания манифестирате по отношение на собствения си град.За да е ясно ще нахрърлям повторно някои неща:[color=red]1) НАЦИОНАЛНАТА Ж.П. МРЕЖА НЕ Е ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ![/color]2) Наличието на ж.п. линии в ядрото на града не означава, че може да се ползват за налагането на градски транспорт;3) Ж.П. линиите, бидейки част от националната ж.п. мрежа не могат да се използват регулярен релсов транспорт със самостоятелно разписание, защото трябва да се регулира с нацционалното разписание на БДЖ;4) Ако БДЖ-Пловдив създаде разписание за зонални превози (пример София-Банкя;София-Перник, София - Елин Пелин), които да обслужват агломерациите без да пречат на разписанието на останалия НАЦИОНАЛЕН ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ПРЕВОЗ, тогава тези линии могат да се ползват като градска железница, но не и градски транспорт;5) Голям град без извънуличен транспорт (релсов, бидейки най-ефективен в извънулични условия) е обречен на транспортен ад. Когато в Пловдив е решено да няма трамваи, никой не е предполагал ж.к. Тракия и населението й...По същото време в Ямбол се премахва трамвая, защото е безполезен (да, в Ямбол е имало конене трамвай, дълъг цели 250 метра);6) Метрото е единственият извънуличен транспорт, който не затормозява градската среда (автономни трасета, естекади(само понякога се налагат), заемане на пространство, изолирано е от преминаващ пешеходци, уличния трафик, климатични и други странични условия); повиваша стойността на жилищата и наемите за търговски площи в района, облагородява районите, през които премине (Пример: МС "Обеля". През 2003 г. станцията беше на средата на нищото в една ливада, в момента около нея изниква търговски компллекс, задоволяващ нуждите на населението в пешеходна достъпност); превозва огормен брой хора за отрицателно време и връща 100 от приходите в Общината, поради фиксираната си същност...Така че - апеелирам към по-сериозно отношение спрямо дискусията, аргументираност и прекратяване на жалките опити за конфронтация, защото едно е да изложиш фактите (такива, каквито са), друго е да си покажеш комплексите...

smilodont написа на 10.07.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 22:10 / 10.07.2009 г.:
smilodont, защо всеки път, когато някой иска да изкаже мнение, различно от тове, пък макар и доста аргументирано, ти го сечеш яко. вместо да отговорш на аргументите с аргументи и разсъждения (каквато е идеята на този форум) само знаеш да се заяждаш. Това
цитат:
Що си не ходиш в Софията ,там е по хубаво .
е много тъпо. Аз не видях някой да е казал че е от София, че да го пращаш обратно там. При обсъждане на такава тема е нормално да се дават примери с други градове. Аз се опитах да дам пример с градове извън България - не било удачно. Сега друг ти дава примери със София и Варна - явно пак не ти харесва. Значи явно всичко извън твоето мнение не заслужава уважение, така ли? Айде не бъде толкова тесногръд. Човек трябва да е отворен и към чуждите идеи и мисли. Поне тук в този форум това е идеята. Ако не можеш да приемаш чуждо мнение, просто не посещавай форуми, защото това е място за обсъждане на различни идеи.СЕГА ПО ТЕМАТА:До колкото си спомням от някъде ми беше попаднал един от плановете на Общия устройствен план, където е залегнал S-bahn. За това се надявам Plovdiv24.bg да довърши започнатата инициатива по откриване и публикуване на ОУП на Пловдив:
цитат от изказване на Plovdiv24 от 13:30 / 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на matju zhuzhin от 13:10 / 12.06.2009 г.:
Ало, Кмете! Един въпрос, докато си пушиш пурата... Последният утвърден Градоустройствен план: ....               - би ли разпоредил излагането на този План, за свободен достъп, или във фоайето на Градската община, или в Централна поща? Или, със съдействието на Plovdiv24 се помести във Форума? Според проучването им са най-посещаваната Пловдивска медия. Ще ни спестиш ходене по Инстанции в Приемни дни, пък и тяхното  време.   Нищо работа, ама като сме информирани предварително, по-малко ще те занимаваме....
За да сме полезни на нашите читатели се опитахме сами да се доберем до въпросния ОУП, който е от 2007-ма година. Свързахме се с общината още на същия ден (12 юни). По принцип планът ни бе обещан, като инициативата ни да го покажем на пловдивчани бе приета с възторг. Първоначално трябваше да го получим миналия понеделник (15 юни). Оказа се обаче, че трябвало да бъде предоставен от арх. Георги Селенски, който директор на "Дирекция устройствено планиране, общ устройствен план, архитектура и благоустройство" към Община Пловдив и за това предоставянето му бе отложено за четвъртък. Днес (23 юни) планът на ОУП все още не е предоставен на секретарката, от която сме инструктирани, че трябва да си го търсим. Продължаваме с опитите да го покажем на пловдивчани.
Дано да бъде публикуван и да можем да го разгледаме, защото наистина мисля, че имаше такова нещо там.
Когато някой ми каже че му било гадно да се прибира за 15 мин. няма как по друг начин да коментирам . И слет като ми дава за пример София изпаднах в нокаут .  И щом като аз сьм виновен за това че идеята не се харесва  ви оставям да си мечтаите

malkiazmei написа на 10.07.2009 г.:
Пожелавам им успех. Само че по-интересно ми е кой ги подкукуросва да протестират. Те самите едва ли са се сетили. След като дори още завода не е заработил, как могат да преценят, че ще им пречи? Освен това по тази логика всеки ще намери за какво да протестира. Като почнеш от жителите на Цалапица, после живущите в Източен заради Столипиново, покрай тях живущите в половината Кършияк заради Шикера, а в другата половина заради гробищата, Куклен и Крумово трябва да протестират и да искат затваряне на КЦМ и т.н. и т.н. Без да съм голям специалист, но мисля, че този завод ще е много по-малък дразнител от сметището например, тъй че това да организират протести преди завода да е заработил и да е показал точно как и колко ще им пречи, просто намирсва на боклук ама политически. Явно някой се опитва да саботира нещата.

crusader написа на 10.07.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 22:37 / 10.07.2009 г.:
Другото добре ама завода в Шишманци по кой начин е важен за обикновените граждани, че да им трябва бърза и удобна транспортна връзка до него? Няма да си изхвърлямо боклуците директно в Шишманци. Виж какви хубави, нови и добре платени нови казани поставят из целия град. Там ще си хвърляме боклуците, няма нужда да ходим чак до Шишманци.
Като стана дума за този завод,да кажем,че имам познати няколко гражданина на Раковски,ш от тях знам,че в градчето въобще не са очаровани от този завод и дори планират протести ако заработи

malkiazmei написа на 10.07.2009 г.:
Другото добре ама завода в Шишманци по кой начин е важен за обикновените граждани, че да им трябва бърза и удобна транспортна връзка до него? Няма да си изхвърлямо боклуците директно в Шишманци. Виж какви хубави, нови и добре платени нови казани поставят из целия град. Там ще си хвърляме боклуците, няма нужда да ходим чак до Шишманци.

malkiazmei написа на 10.07.2009 г.:
smilodont, защо всеки път, когато някой иска да изкаже мнение, различно от тове, пък макар и доста аргументирано, ти го сечеш яко. вместо да отговорш на аргументите с аргументи и разсъждения (каквато е идеята на този форум) само знаеш да се заяждаш. Това
цитат:
Що си не ходиш в Софията ,там е по хубаво .
е много тъпо. Аз не видях някой да е казал че е от София, че да го пращаш обратно там. При обсъждане на такава тема е нормално да се дават примери с други градове. Аз се опитах да дам пример с градове извън България - не било удачно. Сега друг ти дава примери със София и Варна - явно пак не ти харесва. Значи явно всичко извън твоето мнение не заслужава уважение, така ли? Айде не бъде толкова тесногръд. Човек трябва да е отворен и към чуждите идеи и мисли. Поне тук в този форум това е идеята. Ако не можеш да приемаш чуждо мнение, просто не посещавай форуми, защото това е място за обсъждане на различни идеи.СЕГА ПО ТЕМАТА:До колкото си спомням от някъде ми беше попаднал един от плановете на Общия устройствен план, където е залегнал S-bahn. За това се надявам Plovdiv24.bg да довърши започнатата инициатива по откриване и публикуване на ОУП на Пловдив:
цитат от изказване на Plovdiv24 от 13:30 / 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на matju zhuzhin от 13:10 / 12.06.2009 г.:
Ало, Кмете! Един въпрос, докато си пушиш пурата... Последният утвърден Градоустройствен план: ....              - би ли разпоредил излагането на този План, за свободен достъп, или във фоайето на Градската община, или в Централна поща? Или, със съдействието на Plovdiv24 се помести във Форума? Според проучването им са най-посещаваната Пловдивска медия. Ще ни спестиш ходене по Инстанции в Приемни дни, пък и тяхното  време.   Нищо работа, ама като сме информирани предварително, по-малко ще те занимаваме....
За да сме полезни на нашите читатели се опитахме сами да се доберем до въпросния ОУП, който е от 2007-ма година. Свързахме се с общината още на същия ден (12 юни). По принцип планът ни бе обещан, като инициативата ни да го покажем на пловдивчани бе приета с възторг. Първоначално трябваше да го получим миналия понеделник (15 юни). Оказа се обаче, че трябвало да бъде предоставен от арх. Георги Селенски, който директор на "Дирекция устройствено планиране, общ устройствен план, архитектура и благоустройство" към Община Пловдив и за това предоставянето му бе отложено за четвъртък. Днес (23 юни) планът на ОУП все още не е предоставен на секретарката, от която сме инструктирани, че трябва да си го търсим. Продължаваме с опитите да го покажем на пловдивчани.
Дано да бъде публикуван и да можем да го разгледаме, защото наистина мисля, че имаше такова нещо там.

smilodont написа на 10.07.2009 г.:
Що си не ходиш в Софията ,там е по хубаво .

witch_honor написа на 10.07.2009 г.:
С риск да прозвуча груб, твоето мнение граничи с безумие...Актив?За това се харчат по 380 млн евро годишно в София сигурно... за актив...Имаш ли идея, като си толкова вещ какви загуби търпи Община Пловвдив годишно от задръствания?Пловдив е гъсто населен град, така е. Гаджето ми живее в Изгрев и като ме вземе от гарата се кандилкаме с колата 15 минути, докато стигнем до тях...Пловдив (изключвам историческия му център) е строен през куп за грош и като изключим цариградско шосе, други осеви булеварди нямате, рингове нямате, нямате каквато и да била инфраструктура, която да работи за по-ефективен наземен уличен транспорт, така че единствената ви алтернатива е релсовия извънуличен, който след масовата инвестиция, която представлява, само и единствено връща средства като намалява наземния трафик и освобождава уличната инфраструктура от натоварвания, да не говорим, че метрото е много по-ефективен транспорт от който и да било наземен.В София трамваите в пиков час се тътрузят с 10 км/ч заради автомобилния трафик, а Софийския център е също толкова компактен и тесен, колкото Пловдивския, ако не и по-зле...До колкото ми е известно града расте точно посока главните агломерации - Асеновград и Пазарджик; Садово и Труд и наличието на обходна ж.п. линия и движение на пътнически влакове по нея не означава, че имате релсов транспорт. Пловдив няма релсов транспорт, БДЖ има влакове, спиращи на 5-6 места в Пловдив...По същата логика и ж.к. Надежда в София има релсов транспорт (линията София-Мездра има две гари на територията на Общината); ж.к. Възраждане в Бургас; ж.к. Тошево във Варна...Да продължавам ли, или вече ти стана ясно колко е смешно подобно твърдение?Много са ми смешни доводи като тоя.. един друг такъвв спец в тоя форум каза, че асансьор до Лунаата ви трябвал... аман от некадърно отношение към собствените ви проблеми.Нямало пари... в София да не би столевки да текат от фонтаните? Има банки, кредити, ОП "Транспорт", която е безвъзмедна между другото, ама трябва дейност, трябва желание, а на пловдивчани явно такова им липсва, съдейки от мненията ви в този форум - едните взимат на подбив идеята, други ще осакатяват националната ж.п. мрежа заради велоалея, трети ми се правят на остроумни с асансьори до Луната...Въобще... жалка работа.

crusader написа на 10.07.2009 г.:
цитат от изказване на witch_honor от 14:55 / 10.07.2009 г.:
Не можете да се оплачете от градския транспорт в Пловдив?Че той си е буквално подигравка в всички граждани на града - някакви изпърдяли тролейбуси, автобуси от пантивека и няколко БМЦ-та да замажат очите...1) Пловдив е град, който не само, че става за метро, ами и го изисква вече;2) Пловдив е град, в който има прекрасни условия за S-Bahn;3) Пловдив е с население от около 600-650 000 души (говоря общо, не по адресна регистрация. така както София е 2 милиона, защото близо 500 000 нямат адресна регистрация в града), а най-малкия град с метро в света има население 60 000 и има метролиния с 6 станции в компактния град, така че тия глупости, че на Пловдив релсов транспорт не му трябва ги говорете на някой друг, защото няма голям град, който да не изпитва нужда от релсов и електротранспорт;4) В Пловдив има място и начин да се изградят две метролинии, комбинирани с рингова S-Bahn линия, които да обслужват града безупречно и да елиминират над 40% от автобусния транспорт и респективно да освободят пространство за тролейбусен такъв и да ограничат автомобилното движение в града, защото един град може да си позволи забрана за влизане в центъра с автомобил, само ако има метро и система подземни паркинги, а в България най-ефективния начин да се постигне изграждането на подобна система с чрез изграждането й успоредно с инфраструктуарата на метрополитена.5) С подобно отношение към потенциала на собствения си град не знам как още имате обществен превоз... такава апатия и липса на перспективно мислене към развитието на града за пръв път виждам;6) Пловдив има нужда от ефективен извънуличен транспорт, който да свързва големите жилищни комплекси с центъра, а към настоящият момент, такъв - ЛИПСВА!7) Пловдив има нужда от ефективен изввънуличен трансспорт, който да осъществява връзка между двете основни градски ж.п. гари с големите комплекси, такъв обаче ПАК ЛИПСВА!Пример: Преди разрушаването на надлез Надежда в София (поради строителството на МС5-II от Софийският метрополитен), трамвайното движение по маршрути 12 и 19по трасето от сп. Заводска среща до сп. Централна гара биеше автобусното движение по маршрут 85 с около 5 минути, поради факта, ч е еизвънуулично, респективно мозинството живущи в района на пешеходна достъпност до трамвая, предпочитаха него пред автобуса, защото бидейки извънуличен спестява време. В Пловдив няма подобна алтернатива.8) Всеки град, предвид екологичното равновесие би следвало да инвестира в електротранспорт и да елиминира поетапно автотранспорта и автомобилния трафик;9) както съм казвал и преди - метрополитените не са привилегия на столици. Много градове, които не са столици имат метро - Петербург, Ню Йорк, Франкфурт, Бостън, Чикаго и много други...10) Варна вече има заложено в своя ОУП трасе с два етапа - близък и далечен на развитие на извънуличен релсов електротранспорт. фактът, че Пловдив няма все още възложено проучване по въпроса води само и единствено до два извода: некомпетенттно управление или липса на градска култура у населението, за да изиска транспорт, защото както знаем - един град е такъв, какъвто е транспорта му!
Нито Пловдив е 600 хил,нито София два милиона.Стига глупости,ако говориш за агломерационния ареал на Пловдив,съм съгласен,че е 600 хил
цитат:
Че той си е буквално подигравка в всички граждани на града - някакви изпърдяли тролейбуси, автобуси от пантивека и няколко БМЦ-та да замажат очите...
тук си прав,само,че има и 5-6 Мерцедес Цитаро ::)

smilodont написа на 10.07.2009 г.:
До колкото сьм запознати в момента има жп. транспорт до тези територий . И мисля че не там е вьпроса . Не говорим за някакьв околоврьс на Пловдив което с назряване на нуждата ще се направи по един или друг начин Но сьм твьрдо против да се дьлбае или надгражда в центьра на Пловдив , да се харчат пари за този дето духа само и само някой да си пише актив че нещо е направил .

smilodont написа на 10.07.2009 г.:
Сигурно
ще стана банален
но и на теб ще отговор&
#1103; . Това че в Пловдив
транспо&
#1088;та е в окаено сьстоян&
#1080;е сьм сьгласе&
#1085; , но помисли
ли защо . Пьрвото
нещо с което ще се сбльска&
#1096; е че няма пари за нови тролей . И второ , Пловдив
е доста гьсто населен
град , в момента
от единия край на града до другия са само 10 км. Ще кажеш да не би да са малко . Но при цялата тази територ&
#1080;я се намират
няколко
тепета и една река .Второ , до колкото
ми е извесно
Пловдив
расте кьм Марково
, Белащиц&
#1072; ,Пьрвене
ц кьдето за този вид транспо&
#1088;т терена не го позволя&
#1074;а . Трето, релсов транспо&
#1088;т и сега го има но не ефектив&
#1077;н  поради простат&
#1072; причина
че няма кой да го ползва за да бьде натовар&
#1077;н до неговат&
#1072; ефектив&
#1085;ост . Което напьлно
обезмис&
#1083;я сьздава&
#1085;ето на тези глупост&
#1080; дето си писал . Аз наприме&
#1088; много бих искал да направи&
#1084; и едно пристан&
#1080;ще в Пловдив
, така ще докарам&
#1077; и много туристи
в градьт ни за да видят що за глупост
е това.

witch_honor написа на 10.07.2009 г.:
Не можете да се оплачете от градския транспорт в Пловдив?Че той си е буквално подигравка в всички граждани на града - някакви изпърдяли тролейбуси, автобуси от пантивека и няколко БМЦ-та да замажат очите...1) Пловдив е град, който не само, че става за метро, ами и го изисква вече;2) Пловдив е град, в който има прекрасни условия за S-Bahn;3) Пловдив е с население от около 600-650 000 души (говоря общо, не по адресна регистрация. така както София е 2 милиона, защото близо 500 000 нямат адресна регистрация в града), а най-малкия град с метро в света има население 60 000 и има метролиния с 6 станции в компактния град, така че тия глупости, че на Пловдив релсов транспорт не му трябва ги говорете на някой друг, защото няма голям град, който да не изпитва нужда от релсов и електротранспорт;4) В Пловдив има място и начин да се изградят две метролинии, комбинирани с рингова S-Bahn линия, които да обслужват града безупречно и да елиминират над 40% от автобусния транспорт и респективно да освободят пространство за тролейбусен такъв и да ограничат автомобилното движение в града, защото един град може да си позволи забрана за влизане в центъра с автомобил, само ако има метро и система подземни паркинги, а в България най-ефективния начин да се постигне изграждането на подобна система с чрез изграждането й успоредно с инфраструктуарата на метрополитена.5) С подобно отношение към потенциала на собствения си град не знам как още имате обществен превоз... такава апатия и липса на перспективно мислене към развитието на града за пръв път виждам;6) Пловдив има нужда от ефективен извънуличен транспорт, който да свързва големите жилищни комплекси с центъра, а към настоящият момент, такъв - ЛИПСВА!7) Пловдив има нужда от ефективен изввънуличен трансспорт, който да осъществява връзка между двете основни градски ж.п. гари с големите комплекси, такъв обаче ПАК ЛИПСВА!Пример: Преди разрушаването на надлез Надежда в София (поради строителството на МС5-II от Софийският метрополитен), трамвайното движение по маршрути 12 и 19по трасето от сп. Заводска среща до сп. Централна гара биеше автобусното движение по маршрут 85 с около 5 минути, поради факта, ч е еизвънуулично, респективно мозинството живущи в района на пешеходна достъпност до трамвая, предпочитаха него пред автобуса, защото бидейки извънуличен спестява време. В Пловдив няма подобна алтернатива.8) Всеки град, предвид екологичното равновесие би следвало да инвестира в електротранспорт и да елиминира поетапно автотранспорта и автомобилния трафик;9) както съм казвал и преди - метрополитените не са привилегия на столици. Много градове, които не са столици имат метро - Петербург, Ню Йорк, Франкфурт, Бостън, Чикаго и много други...10) Варна вече има заложено в своя ОУП трасе с два етапа - близък и далечен на развитие на извънуличен релсов електротранспорт. фактът, че Пловдив няма все още възложено проучване по въпроса води само и единствено до два извода: некомпетенттно управление или липса на градска култура у населението, за да изиска транспорт, защото както знаем - един град е такъв, какъвто е транспорта му!

guest11 написа на 29.06.2009 г.:
Едно разширяване на големите булеварди и строене на по-широки нови улици ще реши проблемите с транспорта. Вземете пример с Тракия, там задръстване няма, а е най-населеният квартал. Но неможе главни булеварди да са тясни и от едната страна да са пълни с паркирали автомобили и да се налливат милиони в разни фентази проекти.

Страници:Предишна1 2 3 4 5 ... 7Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: