ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Строителство

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Възраждането на една отминала идея - S bahn (идеи за алтернативен транспорт)
smilodont написа на 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 20:23 / 23.06.2009 г.:
smilodont , защо и ти с лошото :) спокойно. тук се водят нормални дискусии, не сме тук за да се колим и бесим. Сега ще ти отговоря, пък дано ме разбереш, за разлика от Rothmans. Не съм писал, нито пък твърдя, че нашата ЖП линия е идеална или не пречи, или каквото и да е подобно. Съгласен съм, че и влаковете им и цялата им ЖП структура е на светлинни години. Спирам да говоря за това, което съм видял. Реших да споделя какво съм видял, защото си мислех, че е по темата и може да е интересно на тези, които четат форума, но както и да е. Каквото съм видял, видял съм. Относно БГ реалността - съгласен съм, че онези ЖП линии пречат много. Аз също често пъти кисна като ... да не казвам кво като се прибирам от МОЛ-а например или като отивам, тъй като често ходя. Както обаче и ти каза - дори и товарни влакове минават от там. Това отговаря на въпроса дали ЖП линията е смислена или не. Та съгласен съм, че пречи на движението, но какво да се прави, не могат да се спрат всички влакове. Решението е ясно и crusader го написа - подлези или надлези. Все си мисля, че това не е чак толкова скъпо (например нещо като подлеза точно до река Марица от южната страна под линиите. не ми изглежда кой знае колко сложно съоръжение. От друга страна обаче от татово време насам колко такива са направени? Че има къде по-належащи подлези, надлези и т.н. Единственият е надлез Родопи, но да не говорим колко време отне за да бъде направен. Айде без дребнави заяждания само, че е безсмислено. Не съм от хората, които не приемат мнение различно от тяхното (като Rothmans явно), но с хора, които само се заяждат, диалог и дискусия просто няма как да се получи.
  Спокоино ас не се заяждам . Но сьм твьрдо убеден че през Пловдив не трябва да минават никакви релси било то и трамваини а да не говорим че и за метро не ставаме Не говоря за премахване на жп. транспорта като цяло но това чудо на 19 век трябва да се премахни от градьт ни . Трябва да се оправят булевардите да се отвори града ни а не да бьде разделян.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
и според тебе е нормално да се правят надлези и подлези като за по малко парри бдж-то могат да си изкарат линията извън града, движението да се отпуши и един мост да артиса за пешеходен?

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
smilodont , защо и ти с лошото :) спокойно. тук се водят нормални дискусии, не сме тук за да се колим и бесим. Сега ще ти отговоря, пък дано ме разбереш, за разлика от Rothmans. Не съм писал, нито пък твърдя, че нашата ЖП линия е идеална или не пречи, или каквото и да е подобно. Съгласен съм, че и влаковете им и цялата им ЖП структура е на светлинни години. Спирам да говоря за това, което съм видял. Реших да споделя какво съм видял, защото си мислех, че е по темата и може да е интересно на тези, които четат форума, но както и да е. Каквото съм видял, видял съм. Относно БГ реалността - съгласен съм, че онези ЖП линии пречат много. Аз също често пъти кисна като ... да не казвам кво като се прибирам от МОЛ-а например или като отивам, тъй като често ходя. Както обаче и ти каза - дори и товарни влакове минават от там. Това отговаря на въпроса дали ЖП линията е смислена или не. Та съгласен съм, че пречи на движението, но какво да се прави, не могат да се спрат всички влакове. Решението е ясно и crusader го написа - подлези или надлези. Все си мисля, че това не е чак толкова скъпо (например нещо като подлеза точно до река Марица от южната страна под линиите. не ми изглежда кой знае колко сложно съоръжение. От друга страна обаче от татово време насам колко такива са направени? Че има къде по-належащи подлези, надлези и т.н. Единственият е надлез Родопи, но да не говорим колко време отне за да бъде направен. Айде без дребнави заяждания само, че е безсмислено. Не съм от хората, които не приемат мнение различно от тяхното (като Rothmans явно), но с хора, които само се заяждат, диалог и дискусия просто няма как да се получи.

smilodont написа на 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 18:37 / 23.06.2009 г.:
Ти само за да береш ягоди ли ходиш "у чужбината"? Браво ако е така, поне си работарче. Ще те разочаровам обаче, не мога да ти помогна относно проблема ти за бране на ягоди в Англия. Виж ако е за университета Нотингам Трент бих могъл  да ти помогна, но като ти гледам "културните" изказвания май университети и повишаване на знанията едва ли те интересуват. Прав е fly_energy, просто споделях какво съм видял, не разбрах защо ти пак го прие по най-простия начин. Като имаш някаква теза, кажи поне защо трябва да е както предлагаш, дай примери, че да се убедим в правотата ти.
  Да мога да ти дам примери и то много но като гледам ти си ходил чак до чужбината и слет като е така можеш ли да ми кажеш тяхната жп. инфраструктора като нашенската ли е  или по точно ще е наща може ли да стани като тяхната . И не ми говори за някакви селски влакове а помисли кави задраствания правят че на всичкото отгоре по тази линия минават и доста товарни влакове или и това го има в Лондон . Ако си видял де.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
сподели в почти всеки пост за англия. попитах те нещо за линиите, а ти ми дръпна една реч, че си си казал тезата и т.н. е не си, не ми дреме какво правят индииците из лондон ако ще и хич влак да нямат все ми е тая. не ми каза конкретно за какво служи линията по бул копривщица. освен да пречи на движението, друго? п.п fly_energy в съседната ферма ли учи?

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
Ти само за да береш ягоди ли ходиш "у чужбината"? Браво ако е така, поне си работарче. Ще те разочаровам обаче, не мога да ти помогна относно проблема ти за бране на ягоди в Англия. Виж ако е за университета Нотингам Трент бих могъл  да ти помогна, но като ти гледам "културните" изказвания май университети и повишаване на знанията едва ли те интересуват. Прав е fly_energy, просто споделях какво съм видял, не разбрах защо ти пак го прие по най-простия начин. Като имаш някаква теза, кажи поне защо трябва да е както предлагаш, дай примери, че да се убедим в правотата ти.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на fly_energy от 16:41 / 23.06.2009 г.:
Ох, много се смях като четях изказванията за премахването на ЖП линия!  :D Такова нещо - да се маха ЖП линия, която се ползва, досега не бях чувал. :D А за малкиязмей не сравнява Пловдив с Лондон - просто казва какъв опит е видял в чужбина (който споделям, защото и аз пътувам).
вземете ме и мен на ягодите догодина, та и аз като казвам лондон да пускам жълто на гащите

fly_energy написа на 23.06.2009 г.:
Ох, много се смях като четях изказванията за премахването на ЖП линия!  :D Такова нещо - да се маха ЖП линия, която се ползва, досега не бях чувал. :D А за малкиязмей не сравнява Пловдив с Лондон - просто казва какъв опит е видял в чужбина (който споделям, защото и аз пътувам).

crusader написа на 23.06.2009 г.:
Какво толкова спорите,просто трябва да има надлези или подлези на определените места и на никой няма да пречи линията

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
не го приемай толкова лично де, разбрахме, ч е си бил в англия ама да сравняваш постоянно Пловдив с лондон не е нормално и щом в лондон влака ходел то всяка гара и тука задължително трбва да ходи си е направо превземане от твоя страна

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
И как точно изчисли, че минават само 3 влака на ден? А и всъщност кой си ти, че ще казваш кой от къде ще пътува и т.н. Значи в Лондон могат всички влакове да ходят до някоя от централните гари (Виктория например приема повечето национали и международни дестинации), а в Нотингам абсолютно всички дестинации стигат и тръгват от Централната им гара. В Пловдив обаче си имаме Rothmans и той измисли най-уникалната в целия свят схема, според която хората, които случайно по някаква причина пътуват (защо всички пътуващи са селяни според теб ще остане голяма загадка за мен) са второ качество хора и не заслужават да припарят до центъра на града, в който живее Rothmans. Айде посмали малко с глупавите изказвания, че ставаш смешен. Всички се отказаха да спорят с теб, спирам и аз. Давам ти доводи и факти, а ти ги подминаваш и си плямпаш твоите си глупости. Успех!

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
и за 3 келяви влака до карлово и хисар трява да стои линия която пречи на цялото движение около нея. често минавам от там и за нещастие все успоредно на линията и пресичането става много приятно след като са вдигнали бариерите след минаването на поредния локомотив от 50 година.а влаковете за хисара и карлово спокойно могат да си тръгват само от гара филипово. не е нужно тиоя дето се връщат от селата да си носят 5-те кила домати и кофата с киселото зеле до централна гара.

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
Достатъчно подробно ти обясних какви влакове минават от там, но явно дори не си го прочел. Не мисля, че има смисъл да се заяждаме. Както казах вече булеварда, за който говориш е достатъчно широк, за да се направят и велоалеи. Това обаче никъде по света го няма да се махат ЖП линии, освен ако не са "глухи", които вече няма да се ползват въобще, както беше с линиите от другата страна на нашия квартал успердно на бул."Васил Априлов". Там ги махнаха и направиха хубав парк. Те обаче служеха само за товарни влакове за Захарната фабрика, която вече не ползва такъв транспорт от много време. А ти след като не искаш да четеш моито обяснения иди и виж от там колко често минават влакове и после говори дали има смисъл или не от ЖП линията там.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 12:49 / 23.06.2009 г.:
Ами както казах вече, аз живея там (срещу Захарна фабрика) и предпочитам ЖП линията да остане. Нямам проблем с връзката с Гребната база и всяка седмица ходя по няколко пъти. Хора, които не живеят в нашия квартал какво са тръгнали все да ни оправят проблемите не мога да разбера.
Да не си трето поколение кантонар па ти бе, та толкова си се затюхкал за безмислена линия, за която не можеш две изречения да кажеш за какво е там.

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
Ами както казах вече, аз живея там (срещу Захарна фабрика) и предпочитам ЖП линията да остане. Нямам проблем с връзката с Гребната база и всяка седмица ходя по няколко пъти. Хора, които не живеят в нашия квартал какво са тръгнали все да ни оправят проблемите не мога да разбера.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
кои по точно ползва жп линията между централна гара и Филипово? и по точно говоря за връзка на целия Каршак с гребната база. по жп моста + хората живеещи около захарна фабрика.

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
Не можеш просто така да разкъсаш националната ЖП мрежа. Това е просто малоумно. Добре, че тези неща не зависят от теб. Не съм против вело-спорта или вело-алеите. Напротив. Живея до Захарна фабрика и се радвам, че възстановиха велоалеята там и то така, че сега коли не спират по нея за разлика от преди ремонта. Все пак обаче не може за сметка на такъв транспорт да се правят велоалеи. Да не говорим, че булеварда там с тези две платна от двете страни е достатъчно голям, за да се обособи велоалея. Само не казвай повече, че ЖП линиите там са ненужни или "безмислени". Изключително глупаво изказване е това. Само човек, който мисли само за себе си може да го направи. Ти ако не пътуваш с влак, то това си е твой проблем. Само че сметни колко хора ползват колелета и колко ползват влакове и ще разбереш кое е по-безсмислено. Ще ти подскажа - верния отговор не е ЖП линията.

Rothmans написа на 23.06.2009 г.:
Не ви трябват тия релси по Копривщца бе, Влаковете за подбалкана да си заминават от Филипово другите от централна гара . тая връзка ако стане вело алея ще отвори пътя на целия Каршиак и по голямата част от Кичука. Има вело алея по бул България ако се свържи със сегащния безмислен релсов път и ще закара направо хората на гребната същото се от нася и за кичука остава да се пусни само един трети лъч покрай реката за хората от Център и повечето квартали ще имат вело връзка с Гребната база, където се предполага , че след време ще стане център за тренировки на доста млади хора(като стане стадиона някой ден) и ще може да се стига до там както от млади така и от стари колоездачи  без проблем. Пловдив не е и няма да стане промишлена зона нуждаеща са от големи влакови композиции и връзка между гарите. има си гари в всеки край на града да си тръгват от там влаковете.

malkiazmei написа на 23.06.2009 г.:
Прав си за Батаклиев. Тези тролеи, които ги вкара, са някакъв уникален боклук. Не знам въобще кой разреши те да се движат. Че заедно с тях тръгнаха и част от старите. Ако не се лъжа дори общината плати някакви задължения към ЕВН на времето, а сега старата песен на нов глас.Иначе за Ирисбус - да, съгласен съм, но идеята ми беше, че са европейска изработка и за това се надявам да са по-качествени. Ще видим ... скоро.

crusader написа на 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на malkiazmei от 10:52 / 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на crusader от 10:39 / 23.06.2009 г.:
цитат от изказване на Rothmans от 08:02 / 23.06.2009 г.:
За какво са ви тия железници, трамвай и метра дето ги говорите из Пловдив така и не мога да схвана. Колко градове сте виждали да им вървят влаковете през центъра на града. Вместо да гледате как да я махнат оная и без това неизползваема линия по Копривщица. по добре да я залеят и да я направят велоалея повече народ ще минава от там. 
Глупости!Виждал съм в градове в западна европа,при прокарване на трамвайна линия да се отнемат дори ленти от булеварди,ако няма откъде другаде да минемалкия змей,това за монорелсовата железница може и да стане ама след 20 години,като за начало е по-добре да се купят нови модерни автобуси,ама не турски трошки като оранжевите БМЦ-та без климатик,и най-вече нови модерни тролей
За съжаление си прав за 20-те години. Като гледам как моста на Герджика вече 3-та година го правят, а е едва 150 метра, не ми се мисли за някакъв реален проект по-големичък. Единствения шанс е пари от Европейската банка за развитие, защото там са строго заложени сроковете за усвояване на парите. Т.е. всичко е по график от началото до самия финал на проекта и строго се следи за спазването. Лошото разбира се е, че ако сроковете не бъдат спазени Пловдив ще остане като строителна площадка, защото ще спрат парите, а нашите "умници" няма да има с какво да го довършат. Иначе за автобусите съм съгласен. За това сега се надявам тези на Ивеко дето ще ги взима Хебросбус да са свястни, защото БМЦ-тата наистина са си само замазване на очите - супер скапани, но иначе голяма реклама си направи оня червеничкия Батаклиев - хем евтини, т.е. купи доста повече, хем нови - направи си рекламата пред хората, а накрая хората пак се возят на скапани автобуси. В тази връзка новичките автобусчета по линия 15 са много хубави. Имат и климатици и са удобни и возят меко :)
Ти остави ,че БМЦ-тата са си замазка на очите,ами са купени ,като е ипотекиран общински имот т.е. не са частна инвестиция,надявам се съда,на последна инстанция, най-накрая даразкара Батаклиев от градския транспорт защото нито си изпълнява договора,нито може да си управлява добре фирмата справка неплатените заплати на шофьорите,а и никога няма да купи нови тролей.Лошото е,че общината е червена и кметът му лиже задника за да си запази властаКолкото до Ивекотата,всъщност те не са Ивека ,а Ирисбус ,Ирисбус е френско-италианска компания,в която участват Рено и Ивеко.http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B1%D1%83%D1%81


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: